DOSTAWA I PŁATNOŚCI
Zapraszam do odwiedzenia zakładki SKLEP. Wybierz produkt, rozmiar i preferowaną ilość, a następnie dodaj wszystko do koszyka. W zakładce ZAMÓWIENIE uzupełnij wymagane dane i przejdź do płatności. Przed sfinalizowaniem transakcji zaakceptuj regulamin sklepu.
Proponuję kilka sposobów. Wybierz swój ulubiony i dokonaj opłaty.
BLIK – wpisz 6-cyfrowy kod z telefonu.
Płatność kartą – wpisz dane z karty.
Przelewy online Paynow – wybierz swój bank i zapłać.
Tak. W tym celu napisz do mnie maila na adres sklep@bialakawka.pl wspólnie ustalimy najkorzystniejszą dla Ciebie drogę przesyłki międzynarodowej tak, aby paczka dotarła do Ciebie jak najszybciej.
Złożone przez Ciebie zamówienia przygotowuję do wysyłki w dni robocze, w ciągu 24 godzin od momentu dokonania zlecenia i zaksięgowania wpłaty na koncie BIAŁA KAWKA Sp. z o.o. Termin realizacji może się wydłużyć przed Bożym Narodzeniem, do 3 dni roboczych, z uwagi na zwiększoną liczbę zamówień lub kilka dni, gdy BIAŁA KAWKA odpoczywa. Zawsze na stornie sklepu informuję wcześniej o planowanym urlopie.
Wszystko zależy od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy.
Kurier InPost od 1 do 2 dni roboczych, licząc od dnia nadania.
Paczkomaty InPost 1-2 dni robocze, licząc od dnia nadania.
Paczki międzynarodowe (Poczta Polska) – od 2 do 14 dni roboczych.
Czas realizacji dostawy zamówienia może wydłużyć się z przyczyn leżących po stronie przewoźnika.
Aby sprawdzić status zamówienia wejdź na swoją skrzynkę mailową. Otrzymałaś/eś tam informacje o dokonaniu zakupu. Gdy Twoja paczka znajdzie się w rękach kuriera lub w paczkomacie otrzymasz mail z InPost. Możesz wówczas śledzić swoją przesyłkę i lokalizować zamówienie.
Jeśli Twoja paczka nie została, przeze mnie, przekazana do przewoźnika pomogę Ci dokonać zmian. Napisz do mnie lub zadzwoń. Sprawdzę status Twojego zamówienia i poinformuję Cię co mogę zrobić.
Proszę o kontakt mailowy: sklep@bialakawka.pl lub telefoniczny: +48 602411848
Tak. Faktura w formie elektronicznej, drogą mailową, zostanie wysłana do Ciebie po realizacji zamówienia.
BIAŁA KAWKA nie prowadzi stacjonarnego sklepu. Prowadzi wyłącznie sprzedaż on‐line.
Jeśli nie udało Ci się dokonać zakupu, za pomocą adresu e‑mail, dopisz się do „Powiadom mnie, gdy produkt będzie ponownie w BIAŁEJ KAWCE”. Dzięki temu natychmiast dowiesz się o jego powrocie do sklepu.
W polu „Uwagi do zamówienia” napisz dedykację, a ja zajmę się resztą.
KONTAKT
W BIAŁEJ KAWCE pracuję od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–16:00. Nie oznacza to, że w innych godzinach, czy w weekendy nie możesz się ze mną skontaktować w celu zamówienia produktów w sklepie.
Mailowo – sklep@bialakawka.pl
Telefonicznie: +48 602411848 w godzinach 9.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku.
ZWROT
Produkt możesz zwrócić, jeśli nie jest otwarty i zniszczony, w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Napisz do mnie maila pod adres sklep@bialakawka.pl prześlę Ci drogą mailową FORMULARZ ZWROTU. Uzupełnij go i załącz do odsyłanego zamówienia. Zapakuj w oryginalne opakowanie i odeślij. Adres zwrotny podam Ci w mailu.
Tak jak ja, zadbaj o to, aby produkty w paczce były bezpieczne i miały wygodnie.
Dziękuję!
!BIAŁA KAWKA nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu)!
Po otrzymaniu zwrotu Twojego zamówienia, BIAŁA KAWKA sprawdza stan produktu. Jeśli jest on nienaruszony natychmiast wysyłam do Ciebie przelew. Maksymalny czas realizacji przelewu to 3 dni robocze.
Jeśli nie otrzymałaś/eś zwrotu płatności skontaktuj się ze mną mailowo: sklep@bialakawka.pl
Zwracasz paczkę na swój koszt.
Tak. Sposób dokonania zwrotu jest taki sam jak w przypadku zwrotu całego zamówienia.
W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, proszę o kontakt mailowy na adres sklep@bialakawka.pl
WYMIANA
Aby dokonać wymiany zakupionych produktów najpierw zwróć wcześniejsze zamówienie. Proces zwrotu opisany jest powyżej. Gdy BIAŁA KAWKA dokona zwrotu środków na Twoje konto, będziesz mogła/mógł złożyć nowe zamówienie.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Jeśli nie otrzymałaś/eś zwrotu płatności skontaktuj się z nami mailowo: sklep@bialakawka.pl
Tak. Należy zwrócić część zamówienia, a następnie dokonać nowego.
Tak jak ja, zadbaj o to, aby produkty w paczce były bezpieczne i miały wygodnie.
Dziękuję!
Wymiana produktów wymaga wcześniejszego ich zwrócenia i dokonania nowego zamówienia. Jeżeli w tym czasie promocja się zakończy towar można zakupić jedynie w cenie regularnej.
PRODUKTY
Kawa produkowana jest w profesjonalnej palarni na terenie Polski.
Wszystko zależy jak dużo pijesz kawy i ile osób w Twoim domu, w biurze lub salonie beauty degustuje ją razem z Tobą. Na jedną porcję kawy potrzebne jest od 7 g do 9 g ziaren kawy.
Paczka od BIAŁEJ KAWKI jest jak prezent. Do kawy dołączam ozdobną kartkę z podziękowaniami lub Twoją dedykacją. Wystarczy, że w polu „Uwagi do zamówienia” napiszesz kilka słów, a ja zajmę się resztą.
Kawę ziarnistą od BIAŁEJ KAWKI zalecam przechowywać w oryginalnym opakowaniu. Torebki wykonane są z materiałów przeznaczonych do przechowywania żywności i są w 100% bezpieczne dla konsumenta. Nie przepuszczają powietrza dzięki czemu kawa nie traci swoich cennych właściwości. Wyposażone są w odpowietrzający jednostronny wentyl, który pomaga dwutlenkowi węgla wydostać się z wnętrza, nie pozwalając jednocześnie tlenowi dostać się do środka opakowania, zapobiegając tym samym przedostaniu się wilgoci.
Po otwarciu torebki kawę wypij w ciągu czterech tygodni. Aby jak najlepiej ją zabezpieczyć, zwiń górną krawędź i zepnij otrzymanym pinsem w kształcie ziarna kawy. Wówczas kawę możesz bezpiecznie włożyć do pojemnika od BIAŁEK KAWKI (wkrótce w ofercie).
Kawę przechowuj w temperaturze pokojowej w ciemnym miejscu.
Nie miel kawy na później! Po zmieleniu ulatnia się wiele cennych aromatów. Jeśli nie masz ekspresu wykorzystaj ręczny młynek i przed każdym parzeniem miel odpowiednią dla siebie jej ilość.
Smacznego!