DOSTAWA I PŁATNOŚCI
Zapraszamy do odwiedzenia zakładki SKLEP. Wybierz produkt, rozmiar i preferowaną ilość, a następnie dodaj wszystko do koszyka. W zakładce ZAMÓWIENIE uzupełnij wymagane dane i przejdź do płatności. Przed sfinalizowaniem transakcji zaakceptuj regulamin sklepu.
Proponujemy kilka sposobów. Wybierz swój ulubiony i dokonaj opłaty.
BLIK – wpisz 6-cyfrowy kod z telefonu.
Płatność kartą – wpisz dane z karty.
Przelewy online Paynow – wybierz swój bank i zapłać.
Tak. W tym celu napisz do nas maila na adres sklep@bialakawka.pl wspólnie ustalimy najkorzystniejszą dla Ciebie drogę przesyłki międzynarodowej tak, aby paczka dotarła do Ciebie jak najszybciej.
Złożone przez Ciebie zamówienia przygotowujemy do wysyłki w dni robocze, w ciągu 24 godzin od momentu dokonania zlecenia i zaksięgowania wpłaty na koncie BIAŁA KAWKA Sp. z o.o. Termin realizacji może się wydłużyć przed Bożym Narodzeniem, do 3 dni roboczych, z uwagi na zwiększoną liczbę zamówień lub kilka dni, gdy BIAŁA KAWKA odpoczywa. Zawsze na stornie sklepu informujemy wcześniej o planowanym urlopie.
Wszystko zależy od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy.
Kurier InPost od 1 do 2 dni roboczych, licząc od dnia nadania.
Paczkomaty InPost 1-2 dni robocze, licząc od dnia nadania.
Paczki międzynarodowe (Poczta Polska) – od 2 do 14 dni roboczych.
Czas realizacji dostawy zamówienia może wydłużyć się z przyczyn leżących po stronie przewoźnika.
Aby sprawdzić status zamówienia wejdź na swoją skrzynkę mailową. Otrzymałaś/eś tam informacje o dokonaniu zakupu. Gdy Twoja paczka znajdzie się w rękach kuriera lub w paczkomacie otrzymasz mail z InPost. Możesz wówczas śledzić swoją przesyłkę i lokalizować zamówienie.
Jeśli Twoja paczka nie została, przez nas, przekazana do przewoźnika pomożemy Ci dokonać zmian. Napisz do nas. Sprawdzimy status Twojego zamówienia i poinformujemy Cię co możemy zrobić.
Prosimy o kontakt mailowy: sklep@bialakawka.pl lub telefoniczny: +48 602411848
Tak. Faktura w formie elektronicznej, drogą mailową, zostanie wysłana do Ciebie natychmiast po realizacji zamówienia.
BIAŁA KAWKA nie prowadzi stacjonarnego sklepu. Prowadzi wyłącznie sprzedaż on‐line.
Jeśli nie udało Ci się dokonać zakupu, za pomocą adresu e‑mail, dopisz się do „Powiadom mnie, gdy produkt będzie ponownie w BIAŁEJ KAWCE”. Dzięki temu natychmiast dowiesz się o jego powrocie do sklepu.