DOSTAWA I PŁATNOŚCI

W jaki sposób dokonam zamówienia w BIAŁEJ KAWCE?

Zapraszam do odwiedzenia zakładki SKLEP. Wybierz produkt, rozmiar i preferowaną ilość, a następnie dodaj wszystko do koszyka. W zakładce ZAMÓWIENIE uzupełnij wymagane dane i przejdź do płatności. Przed sfinalizowaniem transakcji zaakceptuj regulamin sklepu.

W jaki sposób mogę dokonać opłaty za złożone zamówienie?

Proponuję kilka sposobów. Wybierz swój ulubiony i dokonaj opłaty.

BLIK – wpisz 6-cyfrowy kod z telefonu.

Płatność kartą – wpisz dane z karty.

Przelewy online Paynow – wybierz swój bank i zapłać.

Czy mogę zamówić produkt z wysyłką za granice?

Tak. W tym celu napisz do mnie maila na adres sklep@bialakawka.pl wspólnie ustalimy najkorzystniejszą dla Ciebie drogę przesyłki międzynarodowej tak, aby paczka dotarła do Ciebie jak najszybciej.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Złożone przez Ciebie zamówienia przygotowuję do wysyłki w dni robocze, w ciągu 24 godzin od momentu dokonania zlecenia i zaksięgowania wpłaty na koncie BIAŁA KAWKA Sp. z o.o. Termin realizacji może się wydłużyć przed Bożym Narodzeniem, do 3 dni roboczych, z uwagi na zwiększoną liczbę zamówień lub kilka dni, gdy BIAŁA KAWKA odpoczywa. Zawsze na stornie sklepu informuję wcześniej o planowanym urlopie.

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Wszystko zależy od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy.

Kurier InPost od 1 do 2 dni roboczych, licząc od dnia nadania.

Paczkomaty InPost 1-2 dni robocze, licząc od dnia nadania.

Paczki międzynarodowe (Poczta Polska) – od 2 do 14 dni roboczych.

Czas realizacji dostawy zamówienia może wydłużyć się z przyczyn leżących po stronie przewoźnika.

Jaki status ma moje zamówienie?

Aby sprawdzić status zamówienia wejdź na swoją skrzynkę mailową. Otrzymałaś/eś tam informacje o dokonaniu zakupu. Gdy Twoja paczka znajdzie się w rękach kuriera lub w paczkomacie otrzymasz mail z InPost. Możesz wówczas śledzić swoją przesyłkę i lokalizować zamówienie.

Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?

Jeśli Twoja paczka nie została, przeze mnie, przekazana do przewoźnika pomogę Ci dokonać zmian. Napisz do mnie lub zadzwoń. Sprawdzę status Twojego zamówienia i poinformuję Cię co mogę zrobić.

Proszę o kontakt mailowy: sklep@bialakawka.pl lub telefoniczny: +48 602411848 

Czy dostanę fakturę VAT do swojego zamówienia?

Tak. Faktura w formie elektronicznej, drogą mailową, zostanie wysłana do Ciebie po realizacji zamówienia.

Czy mogę dokonać zakupu stacjonarnie?

BIAŁA KAWKA nie prowadzi stacjonarnego sklepu. Prowadzi wyłącznie sprzedaż on‐line.

Co mam zrobić, jeśli produkt, który chcę kupić jest wyprzedany?

Jeśli nie udało Ci się dokonać zakupu, za pomocą adresu e‑mail, dopisz się do „Powiadom mnie, gdy produkt będzie ponownie w BIAŁEJ KAWCE”. Dzięki temu natychmiast dowiesz się o jego powrocie do sklepu.

W jaki sposób mogę spersonalizować swoje zamówienie?

W polu „Uwagi do zamówienia” napisz dedykację, a ja zajmę się resztą.

KONTAKT

W jakich godzinach czynna jest BIAŁA KAWKA?

W BIAŁEJ KAWCE pracuję od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–16:00. Nie oznacza to, że w innych godzinach, czy w weekendy nie możesz się ze mną skontaktować w celu zamówienia produktów w sklepie.

Jak można skontaktować się z BIAŁĄ KAWKĄ?

Mailowo – sklep@bialakawka.pl

Telefonicznie: +48 602411848 w godzinach 9.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku.

Instagram

Facebook

ZWROT

Jak zwrócić zamówienie?

Produkt możesz zwrócić, jeśli nie jest otwarty i zniszczony, w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Napisz do mnie maila pod adres sklep@bialakawka.pl prześlę Ci drogą mailową FORMULARZ ZWROTU. Uzupełnij go i załącz do odsyłanego zamówienia. Zapakuj w oryginalne opakowanie i odeślij. Adres zwrotny podam Ci w mailu.

Tak jak ja, zadbaj o to, aby produkty w paczce były bezpieczne i miały wygodnie.

Dziękuję!

!BIAŁA KAWKA nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem (na koszt sklepu)!

Jak szybko otrzymam pieniądze, gdy zwrócę zamówienie?

Po otrzymaniu zwrotu Twojego zamówienia, BIAŁA KAWKA sprawdza stan produktu. Jeśli jest on nienaruszony natychmiast wysyłam do Ciebie przelew. Maksymalny czas realizacji przelewu to 3 dni robocze.

Jeśli nie otrzymałaś/eś zwrotu płatności skontaktuj się ze mną mailowo: sklep@bialakawka.pl

Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej?

Zwracasz paczkę na swój koszt.

Czy mogę zwrócić tylko część zamówienia?

Tak. Sposób dokonania zwrotu jest taki sam jak w przypadku zwrotu całego zamówienia.

Co zrobić, gdy otrzymany produkt jest uszkodzony?

W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu, proszę o kontakt mailowy na adres sklep@bialakawka.pl

WYMIANA

Czy mogę wymienić zakupione produkty?

Aby dokonać wymiany zakupionych produktów najpierw zwróć wcześniejsze zamówienie. Proces zwrotu opisany jest powyżej. Gdy BIAŁA KAWKA dokona zwrotu środków na Twoje konto, będziesz mogła/mógł złożyć nowe zamówienie.

Czy mogę wymienić kawę w tym samym rozmiarze na inny smak bez dokonywania nowego zamówienia?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Jeśli nie otrzymałaś/eś zwrotu płatności skontaktuj się z nami mailowo: sklep@bialakawka.pl

Czy mogę zwrócić tylko część zamówienia?

Tak. Należy zwrócić część zamówienia, a następnie dokonać nowego.

Tak jak ja, zadbaj o to, aby produkty w paczce były bezpieczne i miały wygodnie.

Dziękuję!

Czy mogę wymienić produkt zakupiony w promocyjnej cenie, ale tak aby cena pozostała bez zmiany?

Wymiana produktów wymaga wcześniejszego ich zwrócenia i dokonania nowego zamówienia. Jeżeli w tym czasie promocja się zakończy towar można zakupić jedynie w cenie regularnej.

PRODUKTY

Gdzie produkowana jest kawa BIAŁEJ KAWKI?

Kawa produkowana jest w profesjonalnej palarni na terenie Polski.

Jaki rozmiar opakowania kawy będzie dla mnie najlepszy?

Wszystko zależy jak dużo pijesz kawy i ile osób w Twoim domu, w biurze lub salonie beauty degustuje ją razem z Tobą. Na jedną porcję kawy potrzebne jest od 7 g do 9 g ziaren kawy.

Czy mogę prosić o zapakowanie kawy na prezent?

Paczka od BIAŁEJ KAWKI jest jak prezent. Do kawy dołączam ozdobną kartkę z podziękowaniami lub Twoją dedykacją. Wystarczy, że w polu „Uwagi do zamówienia” napiszesz kilka słów, a ja zajmę się resztą.

Jak przechowywać kawę?

Kawę ziarnistą od BIAŁEJ KAWKI zalecam przechowywać w oryginalnym opakowaniu. Torebki wykonane są z materiałów przeznaczonych do przechowywania żywności i są w 100% bezpieczne dla konsumenta. Nie przepuszczają powietrza dzięki czemu kawa nie traci swoich cennych właściwości. Wyposażone są w odpowietrzający jednostronny wentyl, który pomaga dwutlenkowi węgla wydostać się z wnętrza, nie pozwalając jednocześnie tlenowi dostać się do środka opakowania, zapobiegając tym samym przedostaniu się wilgoci.

Po otwarciu torebki kawę wypij w ciągu czterech tygodni. Aby jak najlepiej ją zabezpieczyć, zwiń górną krawędź i zepnij otrzymanym pinsem w kształcie ziarna kawy. Wówczas kawę możesz bezpiecznie włożyć do pojemnika od BIAŁEK KAWKI (wkrótce w ofercie).

Kawę przechowuj w temperaturze pokojowej w ciemnym miejscu.

Nie miel kawy na później! Po zmieleniu ulatnia się wiele cennych aromatów. Jeśli nie masz ekspresu wykorzystaj ręczny młynek i przed każdym parzeniem miel odpowiednią dla siebie jej ilość.

Smacznego!